Kantoorruimte | Werkplekken | Vergaderruimte

Kantoorruimte | Werkplekken | Ateliers | Vergaderruimte |  Presentatieruimte | Werkplaats | koffiebar | hangout 

Kan ik een kopie van factuur ontvangen?

Alle facturen die u van ons ontvangt kunt u ook downloaden in het huurders portaal. Het huurdersportaal is te vinden via de website of direct op: huurdersportaal. U kun inloggen met de gegevens die u heeft aangemaakt voor het invullen van de overeenkomst.

 

Kan ik het getekende contract of opleverrapport ontvangen?

De overeenkomst kunt u downloaden in het huurdersportaal. Het huudersportaal is te vinden via de website of direct op: huurdersportaal. U kun inloggen met de gegevens die u heeft aangemaakt voor het invullen van de overeenkomst.

 

Factuur gegevens aanpassen, hoe doe ik dat?

Pas de gegevens aan in het huurdersportaal. Deze worden dan op de nieuwe facturen weergegeven. Eenmaal aangemaakte facturen kunnen niet meer worden aangepast. Het huudersportaal is te vinden via de website of direct op: huurdersportaal. U kun inloggen met de gegevens die u heeft aangemaakt voor het invullen van de overeenkomst.

 

Rekeningnummer aanpassen voor incasso, waar doe ik dat?

U kunt in het huurdersportaal uw rekeningnummer aanpassen. Na goedkeuring van onze administratie zullen de wijzigingen worden doorgevoerd. Het huudersportaal is te vinden via de website of direct op: huurdersportaal. U kun inloggen met de gegevens die u heeft aangemaakt voor het invullen van de overeenkomst.

 

Waar vind ik het huurdersportaal?

Het huudersportaal is te vinden via de website (helemaal onderaan) of direct op: https://mob.brixxonline.com/penw/MijnAccount . U kun inloggen met de gegevens die u heeft aangemaakt voor het invullen van de overeenkomst.

 

Incasso gestorneerd, wat nu?

Als een incasso is gestorneerd maak dan de huur of waarborg factuur over op de bankrekening die op de factuur staat. Onder vermelding van het factuurnummer. Zodoende wordt de betaling alsnog correct verwerkt. Zo voorkomen we achterstanden en incasso kosten.

 

Mijn bedrijfsgegevens zijn veranderd.

Je kunt alle aanpassingen doorvoeren in het huurdersportaal. We controleren de gegevens en nemen eventueel contact met je op bij vragen. Het huudersportaal is te vinden via de website (helemaal onderaan) of direct op: huurdersportaal. U kun inloggen met de gegevens die u heeft aangemaakt voor het invullen van de overeenkomst.

 

Ik wil mijn huurovereekomst opzeggen.

Indien je de huurovereenkomst wilt beëindigen houdt dan rekening met de opzegtermijn. Je kunt contact opnemen met de bij u bekende locatie manager om de opzegging te bespreken en te verwerken. U ontvangt een procedure voor de oplevering van het gehuurde.

 

Ik wil een andere of extra ruimte huren.

Neem contact op met je locatie manager om de mogelijkheden te bespreken. We denken graag met je mee.

 

Factuur periode, hoe werkt dat?

Wij factureren de huur en alle daarbij behorende kosten altijd voorafgaande aan de maand. U ontvangt rond de 14de van de maand de factuur voor de volgende maand. U ontvangt de factuur per email en deze wordt een aantal dagen voorafgaande aan de maand waar deze op betrekking heeft geïncasseerd.

Voorbeeld: Factuur huur augustus
Op 14 juli ontvangt u een factuur voor de maand augustus;
Op 28 juli wordt de factuur voor augustus geïncasseerd;

Wachtwoord vergeten Huurdersportaal

Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen via: https://mob.brixxonline.com/penw/MijnAccount/Account/WachtwoordVergeten deze wordt verzonden naar het email adres dat bij het account hoort.